E-poe Kasutustingimused                                                                                         25.05.2018

Üldtingimused                                      

1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.fitfoods.ee, Marsil OÜ reg. kood 14134359 Meistri 15, Saue (edaspidi Teenusepakkuja), vahel www.fitfoods.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www. fitfoods.ee e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Marsil OÜ-l on õigustatud www. fitfoods.ee e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides muutma ning täiendama käesolevaid tingimusi ja hinnakirja.

1.4 Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Klienti.

1.5 www.fitfoods.ee e-pood on avatud igapäev 00:00 – 24:00.

Hinnad

2.1 Hinnad ei sisalda käibemaksu 20%.

2.2 Toodetele lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.

2.3 Kui Teenusepakkuja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

 

Tingimused jõustuvad

3.1 Veebilehel www.fitfoods.ee tellimuse vormistamise ja kasutajaks registreerumise hetkest.

3.2 Fitfoods.ee veebikeskkonnast tellimuse kinnitamisel.

3.3 Tingimused kehtivad kuni lepingulised kohustused on täidetud.

Poolte Kohustused

4.1 Teenusepakkuja kohustub;

4.1.1 Tellimuse mittekohase täitmise korral asendama tellimuse samaväärse Kliendi poolt aktsepteeritud tellimusega. Mittekohaseks täitmiseks loetakse mittevastavust Kliendi tellimusele, tellimuse sisu või pakendi mittevastavust  tingimustele või  tellimuse mittetäitmist kasutajalepingus sätestatud aja jooksul.

4.1.2 Valmistama tooteid Kliendi poolt esitatud tellimuse alusel (veebikeskkonnas www.fitfoods.ee või erandkorras telefoni teel +372 551 3525).

4.1.3 Pakendama valmistoitu hermeetiliselt plastpakendisse või vaakumpakendisse.

4.2 Klient kohustub;

4.2.1 Esitama tellimuses tõeseid isikuandmeid sh. telefoninumber ning aadress.

4.2.2 Tagab telefoninumbri õigsuse ning vastama Teenusepakkuja esindaja kõnedele.

4.2.3 Võimaldama toote üleandmise teenusepakkujal ning võtma vastu tellimuse kontaktandmetes märgitud aadressil.

4.2.4 Kontrollima toodet vastavust tellimusele.

4.2.5 Tasuma tellimuse eest kohapeal (ettevõtte koduköögi aadressil Meistri 15, Saue), kui on valitud vastav märge tellimuse tingimustes.

Makseviisid

5.1 Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea, Danskebank, Krediidipank).www.fitfoods.ee kasutab pangalingi maksete teostamisel Maksekeskuse teenust. Kõik www.fitfoods.ee koduleheküljel välja toodud hinnad on esitatud eurodes.

5.2 Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

5.3 Peale teenuse eest tasumist saadetakse Kliendi poolt märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnitus ehk arve, mis sisaldab tellimuse numbrit.

Ostu sooritamine

6.1. Klient valib E-poes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi". Ostukorv luuakse hetkest, kui on klikitud nupule “Lisa korvi", seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist, muuta korvi sisu või alustada tellimist.

6.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb kõigepealt klikkida ostukorvis olevale nupule “Maksa", mis suunab edasi järgmisele, Tellimuse lehele.

6.3. Tellimuse lehel tuleb täita ära kontaktandmed, valida sobiv tarneviis ning vajutada nuppu “Maksa". Tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenusepakkuja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

6.4. “Maksa" nupp kinnitab tellimuse andmed ning suunab järgmisele lehele, kus on võimalik valida Makseviis. Kliendil on võimalik maksta järgnevate pankade kaudu: Swedbank, SEB pank, LHV pank, Nordea pank, Danske pank ja Krediidipank.

6.5. Peale klikkimist lingile “Maksa" suunatakse klient Maksekeskusesse (Swedbank, SEB, LHV pank, Nordea pank, Danske pank, Krediidipank). Maksekeskuses tuleb märkida linnuke kasti “Olen tutvunud ja nõustun tingimustega" ja valida makse sooritamiseks sobiv pank, klikates vastava panga logole. Seejärel suunatakse otse panka, kus tuleb jälgida vastava panga juhiseid. Tuleb kontrollida üle makseinfo ja seejärel kinnitada pangas makse. Pärast maksekorralduse kinnitamist tuleb vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde".

6.6. Ostukinnitus saadetakse Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.

Toodete Kättesaamine

7.1 Valmistootete kohaletoimetamine;

7.1.1 Tellitud valmistooteid võib kätte saada ettevõtte koduköögi aadressil Meistri 15, Saue või saadetakse Kliendi poolt märgitud tellimusel aadressile kulleriga (kullerteenus Tallinna piires ning lähistel- tasuta ehk 0 eurot, kui ostusumma ületab 30 eurot. Kui ostusumma on alla 30 euro lisandub 5 eurot kohale toimetamise tasu).

7.2 Toodete (valmistoit) tellimus tuleb teostada 2 päeva ja lisatasu eest (5 eurot) 1 päev (kuni kella 18:00-ni) enne tellimuse kättesaamist.

7.3 Toodete kättesaamine ettevõtte koduköögi aadressil: Meistri 15, Saue.

7.3.1 Koduköögi aadressil toimub toodete väljastamine kõigil nädalapäevadel 14.00-20.00.

7.3.2 Tooted on koduköögi aadressil kättesaadavad tellimuses määratud kuupäeval (Kliendi poolt valitud kuupäev on aeg millal Klient võib saada oma tellimust kätte).

7.3.2.1 Teenusepakkuja hoiab tellitud tooteid kuni tellimuse päeva kella 20:00-ni peale toodete valmimise tähtaega.  Kui Klient ei tule selle aja jooksul tellitud toodetele järele, loetakse Klient tellimusest loobunuks ning teenusepakkuja rakendab kasutamise tingimuste punkti  8.2.3.

7.4 Tooted saab Klient kätte tellimuse numbri esitamisel.

7.5 Juhul kui Klient pole toote eest eelnevalt tasunud peab Klient tasuma kohapeal (ainult ettevõtte koduköögi aadressil: Meistri 15, Saue) sularahas, ei saa tasuda kaardiga.

7.6 Teenusepakkuja ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui teenusepakkuja mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on tooted kätte saadud.

7.7 Toote kättesaamiseks pakub teenusepakkuja kojuveo teenust.

7.7.1 Toodete kojuveo teenust soovitud aadressil, tuleb valida tellimuse vormistamisel kojuveo teenuse lahtris, kuupäev ja aeg (Kliendi poolt valitud kuupäev on aeg millal Klient võib saada oma tellimust kätte) ning määrata aadress. Toodete kojuveo teenust teostatakse iga päev kella 8:00 – 13:00-ni.

7.7.2 Kohale toimetamise aeg võib pikeneda teenusepakkujast mittesõltuvate asjaolude esinemisel.

7.7.3 Kojuveo teenusega on kohale toimetamine tasuta ehk 0 eurot, kui ostusumma ületab 30 eurot. Kui ostusumma on alla 30 euro lisandub 5 eurot kohale toimetamise tasu.

7.7.4 Juhul kui Klient keeldub mõjuvatel põhjustel toote vastuvõtmisest on teenusepakkujal õigus rakendada kasutamise tingimuste punkti  8.1.

7.7.5 Teenuse piirkond: Teenusepakkuja pakub kojuveo teenust Tallinna linnas ja lähiümbruses kuni 10km raadiuses.

7.8  Mahetoodete kohaletoimetamine;

7.8.1 Kohaletoimetamisviisi saab Klient valida tellimuse vormistamisel. Valikus on järgmised võimalused: Tulen ise järele – 0 eurot; kasutan Kojuveo teenust – tasuta ehk 0 eurot, kui ostusumma ületab 30 eurot. Kui ostusumma on alla 30 euro lisandub 5 eurot kohale toimetamise tasu. (Tallinna linnas ja lähiümbruses kuni 10km raadiuses). SmartPOSTi pakiautomaat – tasuta ehk 0 eurot, kui ostusumma ületab 30 eurot. Kui ostusumma on alla 30 euro lisandub 2,99 või 4,89 eurot kohale toimetamise tasu olenevalt toodete kogusest.

7.8.2 SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Kui pakk jõuab Kliendi poolt valitud automaati, saadetakse Kliendile SMS teade ja e-kiri uksekoodiga. Sisestades selle pakiautomaadi ekraanile, saabki paki kätte. Hoiuaeg on 7 päeva, peale seda saadetakse pakk meile ehk teenusepakkuja Marsil OÜ-le tagasi. Korduval väljastamisel tasub Klient kohaletoimetamistasu uuesti. Tööpäeva jooksul SmartPOSTi terminali jõudnud pakid on järgmisel päeval sihtkohas, erandiks on saared – Saaremaale jõuab pakk päevase hilinemisega ja Hiiumaale jõuavad pakid 3x nädalas. SmartPOSTi pakiautomaadi asukoha saab valida tellimust kinnitades rippmenüüst. Teenusega  saab tutvuda SmartPOSTi kodulehe aadressil www.smartpost.ee

Poolte Õigused

8.1 Kliendil on õigus;

8.1.1 Keelduda tellimuse vastuvõtmisest ja/või nõuda samaväärse toote asendust kui tellimuse pakend on kahjustatud või vaatlusel on  tuvastatud ilmselge mittevastavus kasutajatingimustes sätestatud  tellimuse tingimuste korra kohta.

8.1.2 Juhul, kui Klient on lepingust taganenud ning tagastatud tooted on nõuetekohased (sh arvestades punktis 8.2 ja 8.2.3 toodut), tagastab müüja Kliendile tellimuse maksumuse 7 kalendripäeva jooksul toodete tagasivõtmisest müüja poolt.

8.1.3 Tellimust on võimalik tühistada või muuta tellimuse täitmise päevale eelneva päeva hommikul kuni kella 8-ni. Tellimuse tühistamiseks või muutmiseks tuleb helistada numbril +372 551 3525 või saata meile e-kiri info@fitfoods.ee. Ettemakstud tellimuse õigeaegse tühistamise korral tagastatakse tasutud summa 7 päeva jooksul.

8.2 Teenusepakkujal on õigus;

8.2.1 Keelduda  tellimuse täitmisest, kui tekib õigustatud kahtlus  Kliendi tellimuse või kontaktandmete õigsuses, samuti Kliendi poolt lepingu täitmise suutlikkuses;

8.2.2 Jätta tellimus täitmata ning kohale toimetamata, kui tellimuses esitatud andmete alusel ei ole võimalik Klienti ning tema asukohta tuvastada. Samuti jätab teenusepakkuja õiguse tellimust mitte Kliendile toimetada kui klient ei võimalda teenusepakkujal tellimuses märgitud aadressile ligipääsu;

8.2.3 Jätta raha tagastamata:

8.2.3.1 Kui Klient keeldub mõjuva põhjuseta toodet vastuvõtmisest;

8.2.3.2 Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas: jahutatud ja kiiresti riknevad tooted

8.2.3.3 Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mis on avatud pakendiga või rikutud.

Privaatsuspoliitika e. Kliendi isikuandmete töötlemise kord

9.1 Kõiki www.fitfoods.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Teenusepakkuja ei kogu Kliendi panga ja krediitkardi andmeid. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Marsil OÜ-l puudub neile juurdepääs.

9.2 Teenusepakkuja kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-maili aadress) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Lisaks võidakse kogutud isikuandmeid kasutada kliendisuhte arendamiseks ning kohaldatavate õigusaktidega lubataval määral ka teavitamiseks, reklaamiks ja turunduseks ning statistilistel eesmärkidel.

9.3 Teenusepakkuja edastab Kliendi isikuandmeid (nimi, telefoninumber, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-maili aadress)  veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada tellitud kaupa.

9.4 Teenusepakkuja võib saata Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebikeskkonnas www.fitfoods.ee e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

9.5 Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9.6 Küpsised on väikesed failid, mis teisaldatakse kasutaja arvutisse ja mida veebiteenuse osutamisel kasutatakse sessioonide säilitamiseks. See võimaldab meie süsteemil Teid tuvastada, kui taaskülastate fitfoods.ee veebikeskkonda ja seeläbi parendada Teile osutatavat teenust. Küpsised sisaldavad informatsiooni, mis ei ole personaalselt identifitseeritav. Küpsiseid võidakse kasutada fitfoods.ee veebilehe kõige sagedamini külastatavaid osasid puudutava teabe kogumiseks. Seda liiklusinfot saab kasutada meie veebilehe sisu täiustamiseks ja selle kasutamise lihtsustamiseks. Kui soovite meie küpsiseid hüljata, saate oma brauseri vastavalt konfigureerida.

9.7 Fitfoods.ee veebileht võib sisaldada viiteid või linke kolmandate osapoolte veebilehtedele, mille sisu ei kuulu Teenusepakkujale. Teenusepakkuja ei vastuta taoliste veebilehtede sisu, privaatsuse ja turvalisuse või nende kasutamise tagajärgede mistahes meetodite eest.

Muud tingimused

10.1 Kliendi ja Marsil OÜ vahel seoses www.fitfoods.ee e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel (http://www.tarbijakaitseamet.ee ).

10.2 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes ja vaidluste korral lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.4 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

10.5 Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.

10.6 Fitfoods.ee jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 7 eurot maksev toit on järsku müügis 1 euroga, siis on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

10.7 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud.

10.8 Kõik võimalikud pretensioonid tellimuse kohta tuleb Kliendil esitada e-maili aadressil info@fitfoods.ee 3 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist, hilisemaid pretensioone ei arvestata.

10.9 Kõiki isikuandmeid puudutavate küsimuste korral on Teil õigus saata meile e-kiri info@fitfoods.ee või helistada numbril +372 551 3525.

10.10 Toitumiskonsultatsiooni ja personaaltreeningute teenuste osas teeb Marsil OÜ koostööd Prana OÜ-ga.